Mars B.V. bij Second Home

20-01-2020

Op maandag 28 oktober vertrokken er 11 medewerkers van de Mars B.V. Veghel richting Gambia. Tijdens deze reis hebben ze zich actief ingezet voor Second Home, samen hebben ze prachtige dingen neergezet! Er is geschilderd, gelachen, gebouwd, gesjouwd, met bedden gesleept, brandblussers opgehangen, de lodge is voorzien van nieuwe levensmiddelen en er zijn hartstikke mooie matrassen geleverd. De kinderen hebben genoten van hun bezoek en zeker Cherno liet met veel plezier de collega’s van Jos kennis maken met zijn familie. Een fantastische week vol met cultuur, teambuilding, nieuwe indrukken en herinneringen voor het leven. Mede mogelijk gemaakt door diversen sponsoren, donaties en giften, hiervoor allemaal harstikke bedankt!

Ontzettend trots op alles wat we hebben bereikt met het team van violet lijn 1/12! De reactie van de kinderen was echt hartverwarmend en heel mooi om te zien. We hebben hard gewerkt en het was het meer dan waard. Uiteraard mede mogelijk gemaakt door iedereen die geld en/of spullen hebben gedoneerd, waarvoor heel veel dank! Dit was een ervaring die ik voor altijd met me meedraag.

– Patrick Verheijen, Mars Veghel.